Alla inlägg under maj 2010

Av Maria Wickberg - 28 maj 2010 21:29

Hej alla glada!

Jag skulle ha lagt ut bilder från i Påskas men blev sinkad pga askmolnet.

Det tog tid att komma hem vilket har orsakat till ett otroligt pressat schema varje dag för att komma i kapp både där hemma och på arbetet. En otäck upplevelse.

Så fort jag kommer i kapp med alla "prioriterade måsten", ska jag göra ett collage på alla glada kreativa barn och vuxna som kom och pysslade med mig i Naturskaparverkstan på Överjärva gård. Tills dess, ut i naturen och njut.


Av Maria Wickberg - 28 maj 2010 21:29

Hej alla glada!

Jag skulle ha lagt ut bilder från i Påskas men blev sinkad pga askmolnet.

Det tog tid att komma hem vilket har orsakat till ett otroligt pressat schema varje dag för att komma i kapp både där hemma och på arbetet. En otäck upplevelse.

Så fort jag kommer i kapp med alla "prioriterade måsten", ska jag göra ett collage på alla glada kreativa barn och vuxna som kom och pysslade med mig i Naturskaparverkstan på Överjärva gård. Tills dess, ut i naturen och njut.


Ovido - Quiz & Flashcards