Alla inlägg under december 2009

Av Maria Wickberg - 9 december 2009 23:51

Julmarknaden är över och man kan pusta ut. Ja det har varit hektiska dagar/nätter inför marknaden men det är så det ska vara. Den var lyckad i år igen. Det var mycket folk. Jag tror vi slog besökar rekord på lördagen.

Jag saknade snön men jag tycker jag fick en bra julkännsla i min lilla hörna där jag stod. Här kommer ett litet smakprov på mina älsklingar som jag sålde.

Det kommer också att läggas ut bilder på Överjärva gårds hemsida. Tack alla besökare som kom till marknaden och tack till de som julhandlade.

Välkomna tillbaka nästa år.


Speciellt tack till Berit och Elisabet som hjälpte mig med att lyfta ur blommor och dyl ur min bil. Jultomten kommer till er i år.


  

  


     

Som ni förstår så gick det i "kakformarnas" tecken.

Av Maria Wickberg - 8 december 2009 12:22

Det är hög mysfaktor i Bagarstugan när vi har våran kurs inför advent och jul.

Jättekul att se alla kursdeltagarna så inne i sina arbeten. Här är några av de fina skapelser de gjorde. Tack för att ni kom.

  

  

  

     

 

  

  

     



Fina eller hur!   

Ovido - Quiz & Flashcards